Machine for Nothing Hiçbirşey için bir makine
2016
Hiçbir işe yaramayan bir alet.
1km elektrik kablosu kendi etrafına sarılı ve ucunda priz bağlı.
Ancak şebekeye bağlanırsa hiçbir şey olmuyor.
Kablo, kağıt, tutkal, priz
75x75cm
Özgürlük/Go On Freedom/Go On
2014
En azından daha temiz oksijeni soluyan ciğerleri sayesinde umudu zenginleşti, kovuğun dışındaki oksijen temizdi, doğa halen ve halen yaşayabilirdi. Nefes almasını sağlayan deliğin etrafını onlarca kez yumrukladı; ne var ki kırmayı ve cehenneme dönmüş doğaya ulaşmayı bir türlü başaramadı. Pes etmeden kanlı elleriyle vurmaya devam etti. Sağ eli acıdıkça, sol eliyle vuruyor ve parmak uçlarından dökülen kanlar kovuğun girintilerinden aşağıya doğru akarak zemindeki betona hızla ulaşıyordu. Vurdukça kan kaybediyor, başı dönüyor; ayakları ve bacaklarının takati biterken alnından damlayan bir iki damla ter göz bebeklerinin üzerine çöreklenmiş kara lekeleri yakarak temizliyordu. Zaten bu acı felaketten darbe üstüne darbe alan ağaç, bir de nedensizce koruduğu Amaçsız çocuğun sonsuz darbelerine maruz kalıyor, direnci iyice kırılıyordu. Vurdukça içi parçalanan ağaç dışarıya doğru büküldükçe, daha sert vuruyordu. Arka arkaya onlarca yumruk savurdu ağaca. Ağacın ilk önce dış kabuğu, sonra içindeki açık renkli bölümü çatırdadı ve sonra kolayca parçalandı. Kanlı yumruklarıyla açtığı deliğin içinden geçebilmek için daha fazla genişletmesi gerekiyordu; çünkü şu an sadece kafası geçebilirdi. Elleriyle tekrar vurdu, parmak uçlarıyla kopardı ve en sonunda sıkışma tehlikesi olsa da geçebilecek kadar yer açınca, ilk önce kafasını ve kollarını dışarıya çıkararak ağaca sarıldı. Arkaya ve öne dayadığı ayaklarını bir harekette birleştirerek arkaya attı ve iki büklüm hale gelen bedenini tüm gücüyle deliğe doğru itti. Omuzları paramparça olmuş deliğe sıkıştı. Üzerindeki gömleği yırtıp omzunu kanlar içinde bırakacağını bilmesine rağmen itti kendini. Omuzları da geçtikten sonra, kalan son enerjisini bedenini dışarı itmeye adadı ve aşağıya doğru düşmeye başladığı anda kendini, bu işi sanki spor için yapıyormuşçasına özgür ve mutlu hissetti. Birkaç metrelik özgürlük uçuşu sırasında gözleri bile yaşardı ve akan birkaç damla o yere düşmeden önce betona değiverdi. İlk damla yere dokunur dokunmaz yayılmaya, betonu sakinleştirmeye başladı. Diğer birkaç damla da ilk gözyaşına eşlik ederek, o katı ve kırılmaz betonu sert bir yastığa çevirdi ve hep beraber Amaçsız çocuğun saliseler sonraki düşüşünü en az zararla atlatmasını sağladılar. (Amaçsız Çocuk, Sayfa 74)
120x80 cm
Karışık teknik Mixed media
Kaplanmış Çerçeve
2013
40x80 cm
Çerçeve üzeri ip kaplama
İsimsiz Untitled
2014
80x100 cm
Karışık teknik Mixed media
"Yapışkan" serisi
2011
Yapışkan I
A4 kağıt, tutkal
Yapışkan II
A4 kağıt, tutkal
Yapışkan III
A4 kağıt, tutkal
Yapışkan V
A4 kağıt, tutkal
Yapışkan IV
A4 kağıt, tutkal
Atatürk
2009
Sokaklara yapılan stencil ve grafitiler yönetimler tarafından en hızlı biçimde silinmeye ve yok edilmeye çalışılmakta.
Ancak sokağa Atatürk’ün bir stencilini yapınca kimse dokunmuyor.
United States of Coca Cola
2009
Bu bayrağın üzerindeki yıldızlar Coca Cola’nın dünyada bulunduğu ülkeleri temsil ediyor.
Coca Cola için dünya tek bir ülke, tek bir merkeze bağlı, 252 adet eyaletten oluşuyor.
100x70 cm
Siyah beyaz baskı
Detay
Hesap Tutkusu
2008
İki parçalı “karmaşık ve basit ” heykel serisinin birincisi. Matematiksel hesaplar ile oluşmuş, birbirine geçmeli parçalardan oluşan karton heykel. Heykel, bütünü oluşturan küçük parçaların boyutlarına göre şekillendi.
45x68 cm
Karton kağıt
Basit Hesap
2008
İki parçalı heykel serisinin ikincisi. Bu heykelin tekniğinde matematik hesapları yapılmadı. Hesap edilmemişti, ancak hesaplamış gibi bir sonuç çıktı.
Ütopik Şehir
2007
Tamamen beyaz, lekesiz, az evli bir şehir tasavvuru. Bugün bu bölge rengarenk, sıkışık pek temiz değil ve dolu.
200x250cm
Strafor
Vida
2006
Sürreya Operası kapatıldığında yıkılacağı korkusu ile yapılmış olan tek kişilik bir eylem çalışması. Operanın duvarına yapıştırılmış çekiç, el ve vida fotokopileri ile hazırlanmış proje binanın korunması gerektiğine işaret ediyor. Tek bir çivinin bile çakılmamasını savunuyor.
Fotokopi ve zamk